onsdag 11. desember 2013

Sjelefred og lykkefølelse...

De siste dagene har jeg sovet som en stein...Nå vet jeg ikke hvordan steiner sover, men jeg er sikker på at jeg har sovet minst like godt:) Jeg er avslappet, skuldrene er der de skal og bør være....Det er en ro i sjelen jeg ikke har kjent på kjempelenge. Og det er så godt:) 
Vi hadde besøk av naboene igår kveld og det var kjempehyggelig. Rett før jeg flyttet var forholdet til naboene en smule anstrengt. Ingen av oss ønsker å ha det sånn, derfor inviterte min elskede til en liten prat om hvordan vi kan få et best mulig naboskap. Det var vellykket og vi fant ut hva vi alle kan bidra med slik at alle parter trives. Anbefales dersom du/dere har et dårlig forhold til naboen eller naboene...:)
Regningene er betalt og julegaven til sønnen er bestilt og betalt. Veldig greit at han får en sum å forholde seg til og så sender han meg linker på klær han ønsker seg..Helt toppers å gjøre det sånn! Og i morgen skal jeg ned til byen og kjøpe julegaver til min elskede bl. a... samt forsinket bursdagsgave til ei venninne som ble 50 og selvfølgelig en julegave til henne...Hun fortjener alt i verden den jenta:))
For første gang på lenge gleder meg jeg til å gå i byen og i butikkene...Jeg tar det som et tegn på at jeg har det godt med meg selv:) Slike gode dager er gull verdt og jeg tar vare på de til dager hvor ting ikke føles så greit. 
Jeg føler meg sterkere enn på lenge, selvtilliten har steget adskillige hakk, men det viktigste er at jeg har vissheten om at jeg betyr noe for noen. Ikke bare for meg selv, men for andre også....Å bli elsket fordi man er den man er....lykke:)

Ha en super dag og ta godt vare på deg selv:)




2 kommentarer:

  1. Godt med sånne dager :)
    God shopping! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)) Ja ikke sant det er godt:)) Virkelig kjenne på at livet er veldig godt å leve.....gull verdt:)) Tusen takk skal du ha:))

      Slett