mandag 29. april 2013

Antrasitt, Pin-striped og sølv......

Det er nesten så jeg får gåsehud når jeg hører den kombinasjonen.....for det er noe av det vakreste jeg kan tenke meg sammen:) 
Med tanke på at stuen en gang så slik ut:


..og nå ser den slik ut...da etter at vi har vært igjennom både gråbrun og burnt-orange....Man må prøve seg frem og finne den farven man bare kjenner er riktig. Lettere med maling enn med tapet ihvertfall!! Uansett...slik ser det ut nå:




Gardinene er fra Hansen & Dysvik


Og om 8 dager kommer den hvite skinnsofaen fra IKEA...vi har vært igjennom tankerekker, ideèr og forkastet tilsvarende antall planer:)) Men nå er sofaen bestilt og betalt...og vi elsker den like mye begge 2. Vi var på IKEA og måtte prøvesitte den før vi bestemte oss...og vi falt like mye pladask begge 2.


Stuebordet fant vi på JYSK og betalte 700,- for dette stilige bordet:))


Det er nå bare 22 dager til jeg flytter!!! Og jeg gleder meg så veldig til å få ting på plass og endelig bli ferdig med oppussingen. Det er slitsomt men gøy å se at det man gjør  endrer huset til et hjem....for det er det det skal bli....et hjem:))
Ønsker deg en spennende og fin uke....ta godt vare på deg selv:))





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar