søndag 16. juni 2013

Jeg gleder meg til......

Når jeg har nådd første delmål som er 70 kg...da skal jeg belønne meg selv med følgende fra nettbutikken Get Inspired:)) Jeg har handlet der før og de har ypperlig service og veldig bra produkter:))
Det jeg skal bestille da er denne...

 ...og denne gule og sommerlige toppen som man fint kan bruke utenom trening også:)) Kjenner jeg blir glad av slike herlige farver:))

Imorgen er dagen jeg begynner for fullt og jeg gleder meg veldig til å sette igang:)) Og så fort skattepengene er på konto skal tredemølla kjøpes...weee:))
Jeg må ha noe å se frem til nå merker jeg...for jeg har det ikke så bra....Tårene ligger altfor langt fremme og livet kjennes tungt. Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor jeg har det sånn...det har skjedd vanvittig mye i løpet av de siste 8 mnd...I tillegg har jeg drevet rovdrift på kroppen min og spist altfor mye drittmat. Blir ikke akkurat i toppform og knallhumør av det nei!
Sønnen min har vært her i helgen og det var så godt å se ham igjen:)) Vi har snakket masse og ledd sammen....det er jo bare så herlig:)) Han dro hjem til sin far for få timer siden og jeg gråt i det de forsvant rundt svingen....savner ham allerede...Morsrollen har ikke vært så enkel og mye blir reaktivert i sånne situasjoner...uten at jeg vil si så mye mer om det...

Det er en ny dag og ny uke med mange muligheter i morgen....jeg gleder meg til det for morgendagen ser alltid annerledes ut:)

6 kommentarer:

  1. Innom og ønsker deg en god natt og en super morgendag. Heier på deg, tøffe damen!! Og en sunn livsstil med skikkelig mat hjelper til å gi overskudd.

    Stor klem, og heia Diva!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og i like måte tøffe fjellklatrerLadyen:)) Stoor klem til deg og en riktig god natt:))

      Slett
  2. Du er jammen tøff vennen, og dette greier du garantert! Greit å ha ei gulrot som mål for å oppnå ting.

    Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhh..tusen takk snuppa for at du har sånn tro på meg:)) Gulrøtter er viktig!! Både for kropp og sjel..bokstavelig talt, og så er det jo hyggelig å vite at det er en premie langt der fremme da:)) Ha en finfin kveld videre vennen...Stoor klem til deg:))

      Slett
  3. Svar
    1. Stooor og varm klem til deg også:))

      Slett