lørdag 8. juni 2013

Lyssky og glad i det mørke:)

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/e778a39638d3e8fefe9adf3ebc425a4dc4dff941

Solen skinner:)) Hurra...men ikke når jeg våkner altfor tidlig fordi solen skinner rett i ansiktet på meg...liker IKKE! Rullgardinen min gikk til helvete og nå er det altfor lyst på soverommet...så det er bare èn ting å gjøre...skaffe gardiner som er lystette og som matcher interiøret der inne. Det må bli de brune gardinene til KID...de heter Gisle og er visstnok de gardinene som KID selger mest av. Min sønn har slike på rommet sitt og han er like lysømfintlig som meg, men han er veldig fornøyd så da er saken klar:))
Jeg går så godt som aldri ut uten solbriller. Tårene renner pga at jeg er så lys-sensitiv...ser sikkert rart ut men who cares:)) Og for meg som er brillebruker på heltid, og dessverre ikke kan bruke linser, da ser det ut som jeg har røyka både det ene og det andre!!...så er innfatningen veldig viktig. De blir som smykker og derfor har jeg ikke de billigste men ikke de dyreste brillene heller. Da jeg måtte bytte innfatning for -antall år siden valgte jeg å legge noen kroner ekstra i potten etter råd fra ei venninne og valget falt på Chanel sine sorte som er cremefarvede inni...noe som gir et mykere inntrykk:) Det er de jeg har på meg på dette bildet:

Solbrillene mine...jeg elsker dem:)) De kjøpte jeg for 6 år siden og bruker de nesten døgnet rundt!! Prada er merket og de er klassiske og går aldri av moten:)

Kjenner jeg syns det er ekkelt å ha så mange bilder av meg selv i et innlegg....I promise..det skal ikke skje igjen:))

Hva skal dere bruke denne fine dagen til da? Skal dere følge prinsessebryllupet eller er det andre ting som står på agendaen...Uansett....ha en herlig lørdag..kos dere og ta vare på dere selv:)




6 kommentarer:

  1. Det som skjer i Stockholm idag gir jeg blaffen i, men det er godsaker for kjendispressen. Så langt i dag har jeg vært på kiwi, vaska tøy, vaska gangen og vaska opp. Blitt mye vann idag. Nå snart tar jeg en tur ut. Lurer på om jeg skal kjøpe en 1gangsgrill og dra til et tjern/vann, er litt usikker hva det blir til idag. Men finner nok på noe - må jo ut i sola. Stilig solbriller du har. Ha en fin lørdag. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjør jeg også H:)) De blir så godt gift ...selv uten vår deltakelse:)) Virkelig høyt aktivitetsnivå på deg må jeg si...så flink du er:)) Ja hvorfor ikke ta en grilltur i skogen og bare nyte freden og roen....balsam for sjelen det. Tusen takk skal du ha og ha en riktig herlig lørdag videre:))

      Slett
  2. Så kjempestilige solbriller da! Kjempefine bilder av deg vennen:) I kveld skal jeg på 21 års treff for klassen jeg gikk i på førskolelærerutdanningen. Gleder meg kjempemasse å se folka igjen:) Er litt i ammetåka i dag som du sikkert skjønner. He, he, he:) Nadina ventet jo 4 sikre kattunger, og kanskje 5, og i tillegg kom det en bonuskattunge!

    Ønsker deg en kjempefin lørdag:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk snuppa:)) Sorry at jeg ikke har svart før idag; mandag; men min elskede har vært her i helgen og da får blogg være blogg:)) Håper du hadde en herlig kveld sammen med gamle kjente:)) Og du den ammetåka...skullle da bare mangle...6 stk!!! Fy søren...du må jo ha blit ganske så sjokkert?! Men så bra at alt er bra med mor og barn...det er det viktigste:)) Ha en superfin uke vennen, ta godt vare på deg selv. Stooor klem:))

      Slett
  3. Du kan trygt vise noen bilder av deg selv :-D koselig det :-) Jeg har jobbet i dag faktisk :-) Får avspasere en annen dag,dette ble en slags planleggingsdag :-) Ellers har det gått i mye hekling etterpå, hekler både en kjole og en lue :-) hÅper du har det bra om dagen :-) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ehhh...ok:)) Så hyggelig at du ikke løp ut på badet og brakk deg...hihihii:)) Neida, litt selvironi må man unne seg en mandag morgen:))
      Er så misunnelig på de som kan hekle....får liksom ikke helt taket på akkurat det så jeg holder meg til det jeg kan best...oppussing:)) Stoor klem fra meg som er iferd med å få skuldrene ned dit de hører hjemme:))

      Slett