lørdag 7. desember 2013

Ønskeliste forbeholdt min elskede:)

Min elskede og jeg har noen *regler* når det gjelder gaver. Vi gir konsekvent noe til den andre som vi vet er ønsket og som kommer til å bli brukt. Om det koster litt ekstra så er det helt greit, vi er forsiktige ellers i året og vet at det er bedre at det koster litt ekstra og at det blir brukt enn motsatt! 
Øverst på min ønskeliste dette året står disse lekre slagstøvlene fra Burberry:


Louis Vuitton er aldri feil...aldri:)) Så dette sjalet er mer enn hjertelig velkomment i Casa Diva:))

Og passomslag er heller ikke å forakte.....


Ja det er dyre ting dette...men denne ønskelisten er forbeholdt min elskede:)) Og siden jeg snart fyller 50 har jeg fått den gaven på forskudd...fordi den måtte bestilles fra eBay....Louis Vuitton Cabas Ambre...som ikke er i produksjon lenger. Men jeg var superheldig og fikk tak i en meget pent brukt veske fra Japan til en veldig hyggelig pris:)


Jeg vet hva min elskede ønsker seg...og det får han selvsagt:) Men hva det er...det kan jeg ikke si fordi han leser bloggen...det tar jeg som et kompliment:))






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar