mandag 3. juni 2013

Det handler om å gå sine egne veier...fordi jeg kan!

Selv om noen sikkert vil si at jeg er dum som en sau..bæææ.....så gidder jeg ikke å følge flokken! Jeg gjør det som passer meg og som jeg liker og mener er best for meg...og sånn er det med den saken:))
Når*alle* har langt hår...så har jeg kort! Noe jeg alltid har hatt..fordi det kler meg best. Hvis alle løper rundt med de mest stæsja neglene, da er mine er korte. Fordi jeg kan ikke ha lange negler som er i veien når jeg driver med oppussing f.eks.
Mitt siste påfunn er at gangen oppe i 2.etg skal få ny farve. Nå har den antrasitt/gråsvart men den skal bli helt sort! Ihvertfall på de mørke veggene. Hvorfor? Fordi vi skal legge sjakkmønstret belegg på gulvet og den gråsvarte farve blir så fullstendig feil og hvorfor ikke gjøre kort prosess og male sort? Ser ingen grunn til å IKKE gjøre det. Belysningen er god, det er 2 hvite vegger der så rommet vil ikke føles kvelende.
Jeg er ihvertfall overbevist om at det kommer til å bli både kult samtidig som det blir elegant..og der har du meg:)) Det er det jeg liker å omgi meg med.
Ellers er jeg igang med de kiloene som skal vekk...det er ikke så mange men jeg har lyst til å bruke tid på det. Det er noe som heter Easy come-easy go...og snur man på det så blir det slik som mange opplever med kjapt vekttap...fort av og dobbelt så fort på igjen...det gidder jeg ikke lenger!
Og det hersker ingen tvil om at psyken min fungerer og har det så mye bedre når jeg trives med meg selv og der jeg ønsker å være vektmessig. Jeg veier meg fordi det gir motivasjon og det gir en pekepinn på om det jeg gjør er riktig.
Startvekt: 75.1 kg....og min trivselsvekt ligger på 68. Dette vet jeg at jeg klarer fordi jeg tror på den viktigste personen på veien til målet....meg selv:))



Ha en strålende dag alle sammen...ta godt vare på dere selv:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar