fredag 31. mai 2013

Hovne fingre og lekkert budoar!

Fingrene mine er så hovne og varme nå at jeg ikke får på meg ringene mine. De er rett og slett betente!..Som innehaver av fibromyalgi og et udefinert hormonhelvete hovner jeg opp i fingre og ben fortere enn de fleste. Og fordi jeg i de siste månedene har tapetsert og malt litt vèl mye så er det dessverre en bivirkning jeg godt kunne vært foruten!
Men når jeg ser meg rundt i Casa Happy er det faktisk verdt det:)) Soverommet er så godt som ferdig, det eneste jeg mangler nå er et nytt sengeteppe og 2 tepper til gulvet.
Legger ved en liten fotoserie slik det ser ut nå...:










Ikke bare er jeg så happy for at det har blitt så bra som jeg håpet, men vi harogså fått et meget bra tilbud på gulvlegging i 2.etg + vindfanget fra Teppeabo:)) Det er virkelig noe jeg ser frem til å få skikkelig gulv og at det ser skikkelig ut...*klapper i hendene og danser rundt*...hihihii:))
Ønsker deg en super dag...ta godt vare på deg selv:))

4 kommentarer:

  1. Det ble jo knall Diva. Du har vært flink. Ja nedtur når kroppen ikke er snill imot deg grunnet jobbingen. Slik blir det jo når du tar for mye i. Du vet det, men gir gass.... Kjenner meg litt igjen her.
    Kjekt med gode tilbud da. Flink jente..:)
    Ha en super dag videre.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lady V:)) Så hyggelig at du likte det du så her:)) Ja det er typisk oss jenter vettu...*flink pike syndromet* slår til støtt og stadig og det lønner seg like dårlig hver gang...men lærer vi?? Neida....vi gjør det samme om igjen og om igjen....Ha en finfin dag videre du også:))

      Slett
  2. Det er så lekkert alt sammen, du er flink.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha:)) Veldig hyggelig å høre at du liker det du ser:))

      Slett