onsdag 29. mai 2013

Stål i ben og armer...og i en lampe:))

Macho. Maskulint. Trendy. Rent. Mye kan sies om det jeg kaller betongstilen som jeg har fått veldig sansen for. Vi kjøpte 2 nattbords/leselamper på IKEA igår og satte en av de lampene jeg hadde før på sønnens soverom. Det ble så stilig!!




Vi liker den rene og strenge stilen...den passer oss:)) Samtidig som jeg kan veldig gjerne digge den pompøse og lukseriøse stilen også....det kommer helt an på.
Nå sitter jeg og venter på leveransen fra IKEA....som kommer en gang mellom 10 og 16! Hater å måtte gå og tråkke slik..jeg vil ha det nå og sette igang slik at jeg blir ferdig:)
En gulvlegger er søren meg ikke lett å få tak i gitt! Jeg har saumfart nettet og det er nesten helt umulig å få tak i noen som virkelig kan dette med å legge vinylgulv. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig jeg da men....Hvorfor jeg ikke vil legge det selv er fordi det må skjæres til og siden det skal ligge inntil trappegelenderet må det skjæres helt vannrett og jeg føler meg ikke så trygg på akkurat den biten der...så da overlater vi det til proffene:)) Ordner seg nok etterhvert tenker jeg:))
Ønsker deg en riktig fin onsdag...ta godt vare på deg selv:)) 

2 kommentarer:

  1. Det ble jo kjempeflott jo! Lekker stil du har vennen! Kjempeartig å se:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdag:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
  2. Det ble kjempeflott. Rart at ikke IKKA kan gi deg et nærmere tidspunkt når de skal komme...kjipt og måtte vente slik..men de har mye som skal ut, men jeg kjenner til det. Venta engang en hel kveld på et kjøleskap, da det endelig kom var klokka 22 om kvelden..Slikt er irriterende. Men det kommer det kommer og da blir det bra. Har klipt plenen for mine foreldre idag, hadde avtalt imorgen men faren for mye regn ble det gjort i dag. Ha fortsatt en fin onsdag. 24

    SvarSlett