onsdag 19. juni 2013

Mye for pengene...det liker vi:))

Siden jeg er lykkelig mottager av udugelighetslønn så må jeg være forsiktig med hva jeg bruker pengene til....Og i mine ører er salg og tilbud de beste ordene:))
Men det er stor forskjell på wants og needs....altså hva ma ønsker seg og hva man trenger!! Nå er det sånn at jeg trenger nye topper og etpar sko....men du verden som jeg ønsker meg det ene og det andre...som gjerne koster mye mer:))
Reklamen fortalte at det er salg på Cubus og da tok jeg en tur dit og alt dette fikk jeg for 825,- kr...


  • 2 kortermede t-shirts
  • 1 langermet tynn genser
  • 2 hettejakker
  • 1 hettejakke i velour
  • 1 kosebukse i velour
Jeg storkoser meg når jeg får så mye for pengene...og når man får så fine ting...da blir jeg så happy:))


Måtte innom Narvesen en liten tur også...Noe av det morsomste jeg vet om er Sudoku! Man må trimme hjernen også ikke sant:) Så det ble 2 Sudokublader for viderekomne...har løst siden 2006..og en bok til min elskede...Han elsker å drive med sånne IQ-nøtter....jeg mener..mannen er matte/naturfag og kjemilærer...litt smarting da:)) Nå skal jeg hoppe i den nye kosedressen, lage meg en liten kopp kakao/light...finne frem blyanten og kose meg med bladene mine...Ha en avslappende kveld videre:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar