fredag 6. desember 2013

En time i Drammen er bedre enn en dram i timen....

http://bloggurat.net/minblogg/registrere/320b0529f69a6b854f33e93ce2ff36e8e8d56ada

Jepp, det mener jeg:) Avholds eller ikke....Nuvel, jeg er iferd med å pakke for å dra til Casa Diva i Drammen...hjem til min elskede:)) Og jeg blir mest sannsynlig der frem til 4.januar da leieboern forhåpentligvis har flyttet ut! Uforutsigbar som hun er så vet man aldri.....
Det skal bli godt å komme hjem til gamle trakter..gleder meg til å gå turer sammen med kjæresten og lille Boss:), sole meg litt på solariet nede i gata...Slå av en prat med damene i butikken...og ha kaffeslaberas med naboen på tirsdag...Blir koselig det:) Strikketøyet er pakket ned..noe må jeg gjøre etter å ha pyntet til jul ikke sant:) Kamera og alt av kabler ligger også i bagen...så litt blogging blir det også:)

Da ønsker jeg dere bare en riktig god helg....:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar