søndag 16. februar 2014

GANT Mabel Pink...

I anledning Valentines Day spurte min elskede om hva jeg ønsket meg. Han er en meget raus mann som ikke sparer på noe når det gjelder gaver til Fruen :) Litt bortskjemt da kanskje...hihihii:) Nuvel...jeg visste med èn gang hva jeg kunne tenke meg så jeg bestilte meg disse lekre mokkasinene søndag 9.februar og allerede på tirsdag den 11. kunne jeg hente dem på postkontoret!! Snakk om kjapp levering og ypperlig kundeservice:) Slik skal det være :)

Merket er GANT og farven heter Mabel Pink....og de er som en drøm å ha på foten...



Mokkasinene ble bestilt fra Footway og gjett om jeg skal handle mer derifra :) Fant noen andre loafers jeg kommer til å kjøpe...

Gabor, model 64.212 heter denne....og tenk så fine disse blir til sommerbrune føtter :)

Både GANT og Gabor er merker jeg har meget god erfaring med fra tidligere kjøp...God passform, veldig bra kvalitet og hyggelige priser...det liker vi :)


4 kommentarer:

  1. Gratulerer - de var fine og sitter sikkert godt på foten. Fin farve som kler en kvinne som deg. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha H:)) Viktig med gode sko, og er det noe jeg er avhengig av så er det akkurat dèt. Da får de heller koste litt mer..:)

      Slett
  2. Finfine sko :-) Jeg har kjøpt mye skotøy på Footway, og er kjempefornøyd med både varer og servicen der :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Trine:)) Ja ikke sant kundeservicen og produktene der er bra...det liker vi vettu :)

      Slett