søndag 16. februar 2014

Ralph Lauren....you`re my man :)

Ralph Lauren er en designer jeg har veldig sans for. Både klær og home decor er akkurat slik jeg liker det. God kvalitet, unikt og vakkert...ikke minst :)
Øverst på ønskelisten min står pynteputer fra RL.....og jeg har funnet 2 stk som skal skifte eier ganske snart :) Se så vakre de er!!




Prisen på denne puta på eBay...275,- kroner...:)

Ikke bare elsker jeg frynsekanter, men også det at de ikke er allemannseie....slik som IKEA og Jysk f.eks...Jeg liker det unike. De har mye fint og bra på IKEA f.eks men de er ikke i nærheten av dette :) De koster 250,- ca pr stk og jeg mener de er verdt hver lille krone.
Viser et eks på puter til barnerom f.eks...Jeg mener...se så lekkert da!


..og prisen for denne...også på eBay...ca 150,- kroner...

Jeg skal også bestille 2 av disse fotorammene....enkle men så utrolig elegante :)



Min elskede er en smart mann, for ansvaret for interiør...det har han overlatt til meg. Det er lurt elskede for jeg vet hva vi liker.....et hjem med høy wow-faktor til en rimelig penge. Det skal vi få til :) Man har da sort belte i shopping og vet hvor det er mulig å få tak i flotte ting til en *nice price*....Salg f.eks...det er en fin oppfinnelse :)

Ha en avslappende søndag!!



2 kommentarer:

  1. Den rammen for kjempefin:) den må jeg se etter. Har du en link?
    Ha en fin dag du også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan:) Link kommer her...:) http://www.ebay.com/itm/Ralph-Lauren-4-x-6-Silver-Frame-with-Vertical-Lines-/221328953583?pt=Photo_Frames_Display&hash=item33883bd0ef

      Slett