torsdag 7. august 2014

You make me smile...

Du ja! Når humøret er på bånn eller dagene ikke er noe å snakke om egentlig...da lister jeg meg inn hos deg og henter energi. Din positivitet er balsam for sjelen og det er ikke uten grunn at jeg kaller deg Sunshine :) Jeg har aldri møtt deg, bare sett deg for mange år siden på et show i Oslo.
Glemmer aldri da jeg første gangen hørte Paparazzi Mama...Mercedes Benz  .......
Bakoversveis er vel et dekkende begrep om hva jeg syntes om låta....på positiv måte:) En fantastisk lytter er du og takk for de gangene du tar deg tid til å rett og slett være en venn...Da har du fått meg til å smile...atter en gang :)

Jeg er veldig heldig som har så mange fantastiske kvinner i mitt liv. Sterke, enestående, vakre og positive Ladies...Må jo bare elske det! Hver og en av dem er der for meg uansett hvor happy eller sad jeg måtte være...Ikke en eneste gang har noen av dem bedt meg om å skjerpe meg eller noe i den retningen...De vet veldig godt at det skal ikke så mange godord til før jeg er oppe og smiler igjen :)
Hva har jeg gjort for å fortjene å bli beriket med slike vidunderlige mennesker? Vært meg selv... er svaret og det er mer enn bra nok for dem. Å omgi seg med mennesker som bidrar med positivitet, varme, omtanke men som ikke snakker en etter kjeften...det er så viktig! Jeg tror ikke på å forstå ihjel....på et eller annet tidspunkt må man sparke folk ømt men kjærlig i baken :) Jeg orker ikke lenger forholde meg til folk som konstant sutrer eller som ikke vil videre....Det som er så fint når man er så gammel som meg er at man velger sine venner med omhu og slike folk...energivampyrer...de vandrer jeg forbi...Grensesetting på egne vegne er noe jeg på det varmeste anbefaler alle mine nære og kjære :)

Tusen takk til dere alle for at dere er der for meg og lokker frem smilet hos meg når livet herjer...






2 kommentarer:

  1. Har blitt ganske flink med å utestenge slike mentale vampyrer som bare suger energi i steden for å tilføre noenting. Hva skal man med slike... om man ikke liker å bli irritert og såret, da :)

    Tror de aller fleste har en eller annen artist eller melodi som fungerer fint som vitaminpille og energitilførsel. Jeg har mange, alt til sin tid ;)

    SvarSlett
  2. Det er altlid noe positive ting rundt deg i hverdagen selv om noen dager føles helt herk. Det er ting eller mennesker som kan lokke frem ditt lune smil som smitter over på oss andre. Håper det går bra med sønnen din? Det er mange fine melodier som skaper søt musikk hos meg, en av de er "The way we are" med Lene Malin, minner meg om en fjern flamme. Ha en fin kveld. 24.

    SvarSlett