fredag 5. juli 2013

Da er tredemølla på plass:)

Åhh...dette har jeg ventet på så lenge! Å kunne gå mine trimturer når det passer meg uten å være redd for det ene og det andre...og kunne gå uansett vær og vind. Just gotta love it:)) Min elskede og jeg var på XXL igår og fikk endelig kjøpt maskinen vi har sett på en stund. Og gudskjelov kunne vi få den tilkjørt og montert allerede idag!! Det er jo bare så herlig:))
Modellen heter Reebok ZR 7 og kostet 3999,-.




Gleder meg veldig til å ta første gåtur ikveld:)) Da er det på med musikk og *ut på tur*....liiiker:)) Denne modellen er slik vi har forstått det mest basert på lett løping og vanlig gåing, mens vi kommer ikke til å løpe på den. Min kropp tåler ikke løping, så greit er det:)
Jeg bestillte meg denne spreke buksa idag også....den er så stilig så den MÅ jeg bare ha:)) Fra nelly.com...

Bildet er lånt fra nelly.com

Det ble ikke så lang bloggepause....det ble faktisk ganske kjedelig så vi prøver igjen:)) Men tusen takk for alle støttende og veldig hyggelige kommentarer...De setter jeg umåtelig stor pris på:))

Riktig god helg!!


2 kommentarer:

  1. Wow! Det var en kjempelekker tredemølle! Synes du er kjempeflink jeg vennen! Den treningsbuksa var jo bare råstilig da!

    Jeg gleder meg til operasjonen i tåa (pga betennelse grunnet gal neglevekst) blir gjort, for da skal jeg komme meg i form jeg også. Så lenge som den er så betent får jeg ikke på meg sko, og det er vondt hver gang jeg kommer bort i noe.

    Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant den er fiiiin:)) Skjønner at du gleder deg til å operert den vonde tåa....Min dypeste medfølelse for det der er vondt!!! Så du er hengitt til sandaler enn så lenge uansett vær og vind da? Ikke greit når det er et eller annet galt med føttene...som vi er såpass avhengige av også ikke sant:) Ha en riktig god helg venne, kos deg masse:)) Stooor klem til deg..<3

      Slett