tirsdag 12. august 2014

Det gjør noe med meg....


<div id="5CE887E3-EA87-4A2B-B9FD4149F69D56CA-FC64B9A9-1430-4BEF-B9BC3EEC418BB3D9"></div>



Jada...jada.....jeg vet. Jeg skrev at jeg ville slutte å blogge, men det gjør faktisk noe med meg...eller det gjør mye med meg å lese så mange fine og rørende kommentarer fra dere som følger bloggen min :) Da kom det plutselig et snev av motivasjon tilbake og jeg kjente at jeg egentlig ikke ville gi opp.....Trodde at jeg ikke hadde noe å bidra med men så feil kan man ta!
Så da blir det faktisk slik at jeg tar en liten pause....vips...så er jeg tilbake :)
 Har vi en avtale da folkens? Bra! Og da sier jeg det sånn jeg :).....





5 kommentarer:

  1. Nå ble jeg kjempeglad å høre at du fortsetter, for ja, du har kjempemasse å bidra med vennen <3 :)

    Lad opp batteriene i bloggpausen din, og ikke føl press om at du må blogge. Blogg når overskuddet og lysten er der! Vi bloggvennene er der når du kommer tilbake :)

    Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld :)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
  2. så fint at du bare skal ha en pause, det er sunt det. Plutselig kommer du tilbake igjen, og du har da så mye å bidra med. God pause til deg!!

    SvarSlett
  3. Fikk ikke sove da jeg våknet i natt, bra at du kommer tilbake etter en pause. Det var en smak i sommer igjen i går ettermiddag, jeg bada i tjernet i går, mulig årets siste bad ute for min del. Det var deilig. Alle bør ta en pause fra bloggen innimellom, det gjør bare godt. Varme tanker fra meg. 24.

    SvarSlett
  4. Kos høre at du blir da:-) Jeg titter innom jeg :-) Og så du hadde tenkt gi deg,så da var deg hyggelig når jeg kom tilbake å se at du hadde endret mening :-) Klem

    SvarSlett
  5. Lenge siden du har vært her nå. Håper alt er greit med deg og at du kommer tilbake i 2015. Ønsker deg en riktig God jul og et God nytt år. 24.

    SvarSlett