fredag 7. juni 2013

Så lei av flate pakker....

Nå spyr jeg snart av flate pakker fra IKEA....vondt i knær og armer og stort sett overalt:)) Jeg har akkurat satt opp et klesskap i gangen i 2.etg...og jeg håper og ber om at det er de siste flatpakk-møblene jeg ser på ca en hel evighet!!

Men fint ble det:))


Vi har planer om innkjøpt av skjenk og vitrineskap til stuen. Da har vi funnet en serie på Skeidar som takk gode makter er ferdig montert...hurrraa:)) Denne skjenken heter Albi og koster 2499,-...bare så lekker!!


..og vitrineskapet i samme serien...1999,- for den..


Kjenner jeg begynner å bli ganske så lei av hele oppussingen nå. Det har blitt altfor mye på altfor kort tid og da blir man gjerne drittlei. Så en lang pause fra flatpakker og malingsspann.....det skal bli veldig godt:))



2 kommentarer:

  1. Kan skjønne at du er blitt lei av flate pakker, skruer og div ting. Men pent er det blitt. Bra at man kan få kjøpt ferdigmontert, mye lekkert der. Sjøl så har jeg lukta på et nytt kleskap til soverom. Jeg får måle, sjekke litt rundt og bare gjøre det nå mens jeg har tid. Ha en fin dag. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhh takk for at du forstår H:)) Ja det ble faktisk veldig bra dette, alltid greit med ekstra skapplass ikke sant:) Bare det at ferdigmonterte møbler ganske så mye dyrere...og jeg har til gode å finne et ferdigmontert klesskap!!...Ønsker deg en riktig god helg...take care:))

      Slett