søndag 10. august 2014

Siste innlegg på en liten stund...

Etter å ha blogget mer eller mindre i 6-7 år så takker jeg pent for meg. Det er ikke alle forunt å tiltrekke seg lesere, ei heller å skrive slik at det fenger. Der har du meg. Jeg er god på mye, men det jeg er best på er interiør. Også min store lidenskap :)
Jeg har aldri lagt skjul på at jeg har psykiske lidelser, og noe som trigger i feil retning er å se at antallet lesere blir færre og færre....Det er sårt og det gjør at jeg rett og slett innser at dette er ikke bra for meg. Er det noe jeg tar på alvor så er det min psykiske helse...Den er viktig!
Ei heller skjer det så mye i mitt liv at det er verdt å skrive om det :) Det er liksom måte på hvor mye happenings det blir ut av å være hjemme mesteparten av tiden.
Skal jeg blogge igjen så blir det en ren interiørblogg...men den tid den ..glede??..:)

Takk til dere som har funnet veien innom, jeg har satt stor pris på hver og en av dere :) Og så avslutter jeg med å si det jeg alltid har sagt;....ta godt vare på deg selv :) 



Du finner meg forresten på Facebook...jeg heter Diva Andrea Nyhus...:)


9 kommentarer:

  1. Åh kjære vennen! Du har ikke få lesere, for jeg tror at du garantert har mange lesere. Nå har det vært sommerferie, sol og godt vær, og da gidder ikke folk å sitte å lese og kommentere blogger. Det er mye bedre å ha 5-6 faste lesere som kommenterer bloggen, og som man får god kontakt med, enn 20 - 30 overfladiske som man ikke får kontakt med.

    Det at du skriver om dine psykiske problemer har ikke noe med saken å gjøre. Akkurat det gjør deg til en ærlig og åpen blogger som viser det ekte livet!

    Hadde jeg vært deg, hadde jeg heller tatt en bloggpause, og latt bloggen stå, til du har kommet deg til hektene igjen.

    Interiørblogg er kjempespennende, og kjempegøy å følge med på. Du kan jo også gi masse tisp til andre bloggere og lesere!

    Du skal være klar over at du har flere lesere enn det som vises i form av kommentarer. Det har jeg lagt merke til når jeg har lagt inn statcounter som teller antall besøkende.

    Husk at du er og blir en ærlig blogger, som blogger om det livet handler om, nemlig opp- og nedturer, hverdag, interiør m.m. Det er det vi voksne bloggere synes er interessant! I tillegg tar du opp kjempefine temaer som interesser mange av dine blogglesere :)

    Ønsker deg en kjempefin søndagskveld vennen <3 :)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
  2. Enig med Toril! Vi er nok mange som leser, men som ikke alltid er så flinke til å legge igjen en kommentar. Jeg husker da jeg var på VGB og folk skrev at de leste men ikke kommenterte, hvor dumt jeg syntes det var. Men nå som jeg ikke blogger lenger selv, er det like viktig for meg å bare lese og se hvordan andre har det, som det er å kommentere, konversere, debatere og diskutere. Bør vel skjerpe meg der.... Syns Torils forslag er godt: -ikke slutt, -ta deg heller en liten pause, og så kommer du tilbake for full guffe igjen når du føler for det. Syns bloggen din er fin, jeg, -du har temperament og skriver godt, du tar opp viktige tema og gir oss ofte noe å tenke på etter å ha lest det du har skrevet.

    God klem fra sør! :)

    SvarSlett
  3. Dette var leit og er enig med Torill. Jeg og mange andre vil savne deg så det er bedre om du tar en bloggpause og kommer sterkere tilbake senere Du har en fin blogg og har mange lesere. Du skriver godt om mangt både om oppturer og nedturer. Tror at du kommer tilbake senere engang. Vil bare si at jeg har satt pris på bloggen din, en ærlig blogg hele tiden. Ønsker deg alt godt. Massevis av varme tanker til deg fra meg. 24.

    SvarSlett
  4. Det er synd Diva. Jeg følger deg fast, og er opptatt av hvordan du har det.
    Alikevell kjenner jeg igjen følelsen du sitter med her nå.
    Det er ikke lett bestandig å få alt på plass, men bloggen din den er herlig. Både opp og nedturer med alt det måtte innebære.
    Jeg håper du tar en pause, og ser tingene litt an. Jeg kommer til å savne deg om du blir borte:)

    SvarSlett
  5. Det er synd å høre;(( Jeg er også fast leser av bloggen din. Men jeg skal innrømme at jeg er dårlig på å kommentere på bloggen.

    Du skriver engasjerende og bra. Og jeg liker måten du skriver på blandet med humor og alvor. Det er sånn en blogg skal være.

    Jeg skjønner at du føler at du ikke har lesere. Det har du. Du har flere lesere enn de som skriver kommentarer på bloggen din. Det gjelder alle bloggere. Kanskje det er lett for meg å si at du bør ungå å tenke på antall lesere. Det var det rådet jeg fikk da jeg begynte å blogge. De siste årene har jeg vært en dårlig blogger. Jeg har studert på lærerhøyskolen i Oslo på fulltid. Blogging har jeg ikke prioritert. Jeg vet jeg har mistet lesere på grunn av det.

    Ta heller en pause til lysten er der igjen. For da slipper du å miste alle de fine innleggene du har skrevet.

    Ha en fin kveld;))

    Bloggklem fra Ofmariel





    SvarSlett
    Svar
    1. Hei kjære Diva. Det er nettopp derfor jeg har en bokblogg - for det er det eneste felles jeg har med andre: At jeg kan snakke om de samme bøkene. Og jeg har ikke mange lesere. Og det gjør nen ganger vondt. Men jeg KAN IKKE skrive om livet her inne, og jeg har ikke på meg ulike outfits hver dag, og jeg har ikke vanlige middager eller oppskrifter å dele. Det er ikke sånn livet mitt er. Jeg holder meg til bøkene. Og kanskje du kommer med interiøret. Men jeg er lei meg, på dine vegne, og jeg håper vi fortsatt kan være facebookvenner. Jeg liker deg.

      Slett
  6. Synes det er kjempedumt at du slutter å blogge, håper det bare er en liten bloggpause:)
    Har fulgt bloggen din lenge, og synes du skriver veldig bra!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Har blitt enig med meg selv om en bloggpause :) Utrolig hyggelig at du har fulgt meg lenge...blir helt rørt her jeg :) Tusen takk for fine ord Guro :)

      Slett
  7. Ja da, jeg også leser her inne, men kommenterer ikke. Sorry. Ta deg ei pause og så freser du til med interiør etterhvert vet du. Lykke til når du har lyst igjen. Klemsiklem :)

    SvarSlett