lørdag 2. februar 2013

Extreme Kjøkken Makeover


Fy f...så sliten jeg er! Kan noen hente rullatoren please......Nuvel....håper jeg ikke får bruk for den riktig enda:)) Idag kom rørleggergutta og kastet ut badekaret, den store plastutslagsvasken og demonterte blandebatteriet. Hørte jeg noen si at det var møkkete under det badekaret...hell yeah:))
Har nok ikke vært vasket der siden huset ble bygget i 1980....ææææsjjj:( Men med såpa og vann ble det så rent og pent atte.....Og 1980 ringte og ville ha tilbake tannglassholderne og håndkleholdern sin...Klart de får det:))


Da jeg begynte å tapetsere badet fikk jeg se noe jeg absolutt ikke liker....forrige eier har lekt elektriker....og vi må ha en skikkelig elektriker ASAP! For den koblingen er alt annet enn trygg. Så det ble bare satt opp 3 høyder før jeg tok fatt på kjøkkenet som jeg startet med idag. Tapetserte før jeg vasket etter at rørleggerne var ferdige. Men dæven døtte for en forskjell...jiiihhaaaa:)) Klar...ferdig...mal:))
FØR:
ETTER:

FØR:
ETTER:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar