tirsdag 28. mai 2013

Speil speil på veggen der....

Vindfanget var en tragedie av en annen verden....brun tekstilstrie og dyporansje vinyl på gulvet...*grøss*....det måtte jo bare vekk:))
Gul er en farve jeg blir glad av...minner meg om sommer og sol så da ble det farven vi valgte til veggene. Gulvet har nå sjakkmønster men det må byttes ut fordi det er linoleum og det er alt annet enn slitesterkt...Så vi skal legge sjakkmønstret vinyl der....et belegg som tåler ganske my noe som er viktig i et vindfang som skal ta imot møkkete sko etc etc...
 Det så slik ut:



Speilet fant vi på IKEA..og det passer bare så perfekt:)) Ikke var det dyrt heller..249,- og rammen er av plast...:))

Gangen. Den er jeg bare så utrolig fornøyd med fordi den har blitt akkurat slik jeg håpet at den skulle bli. Det eneste som mangler er et rufseteppe der....



Jeg er ganske så sliten for tiden...har ikke landet helt etter flyttingen. Imorgen kommer varene vi kjøpte på IKEA idag og da skal jeg montere 2 klesskap og 2 kommoder...baaah:)) Blir sliten bare ved tanken men jeg bruker den tiden det tar og prøver å tenke positivt:) Samtidig som jeg har vondt i alt utenom håret så kjenner jeg at huset gir meg en form for fred og ro og energi også....det betyr bare èn ting det....jeg er der jeg skal være...hjemme:))

4 kommentarer:

  1. Casa Happy er blitt et fint hjem for deg. Vær stolt over hva du har fått til. Ikke rart du er sliten men snart er alle brikker på plass hva ting angår. Ha en fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha, veldig hyggelig å høre:)) Nei det er ikke så rart...har pusset opp 3 leiligheter i løpet av 8 mnd...kjenner det ja!!! Ha en riktig fin dag videre:))

      Slett
  2. Så kjempefint det er blitt! Du kan jammen være stolt av deg selv vennen:) Jeg skjønner godt at du er sliten, men husk å ta vare på deg selv midt opp i all flyttingen:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei vennen min:)) Såå glad for at du liker!! Ja jeg er faktisk ganske stolt av meg selv, med det unntaket at det er vanskelig å sette bremsene på...der må jeg bli mye flinkere:))
      Ha en finfin dag videre og stooor klem til deg:))

      Slett