fredag 28. juni 2013

Topp shopping!


Elsk på nettbutikker som til stadighet har salg:)) Jeg har akkurat væt innom boozt.com og bestilt meg 4 nye topper. Gikk igjennom klærne mine og der var det mte *utvasket og så klar for søplebøtta* topper at noe måtte gjøres:))

Jeg elsker marineblått!! Og har bestilt meg disse to toppene...den 1. er Soaked in Luxury...



...mens denne er fra ONLY..


Blonder. Aller helst hvite...gotta love it:)) Sjefen liker at jeg kler meg feminint...og siden jeg liker det selv så må jeg jo bare ha denne som også er fra ONLY..


Desigual er morsomt, farverikt og herlig:)) Og jeg digger de spennende farvesammensetningene de bruker...Så denne er da bestilt...


Alltid deilig med noe nytt og fresht i skapet ikke sant:))




4 kommentarer:

  1. Det var fine klær du har skaffet deg. Helt enig at det er bra med noe nytt. Har fri imorgen, tenkte på en bytur da, mulig visakort må ta seg en luftetur da. Men uansett; jordbær på torget blir det i morgen. Ha en fin kveld. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk H:)) Alltid sunt å lufte Visa-kortet litt....bare litt:)) Håper du hadde en koselig dag på torget og at jordbærene smakte godt:))

      Slett
  2. Desigual har MYE fint, jeg har fått mer sansen i det siste :-) Har funnet meg en ting jeg også :-) OG kanskje blir det mer :-) Håper du har det fint Diva? :-) Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. JAAAAA...ikke sant de har:)) Digger farvene og lekenheten i designet....:)) Jeg har det bra, fortsatt litt preget av flyttingen...reaktivering og slike kaotiske saker vettu:)) Men takk i like måte...håper du nyter ferien for alt det er verdt...selv om værte strengt talt kunne vært bedre:)) Stoor klem:))

      Slett