fredag 28. juni 2013

Jeg holder mål...

Ja altså, jeg holder det målet jeg har satt om 1 times trimtur annenhver dag:)) Selv om det faktisk blir gåturer hver dag pga hunden min Boss:)) Han må jo ut og få luftet seg og få sine gåturer hver dag han også, men det blir jo da i et helt annet tempo enn når jeg går alene.


Sakte men sikkert......Ikke bare er det slik vekten kryper nedover men det er sånn det bør være når man skal ned  vekt også! Vekten viste idag 74.1...Den har stått stille de 2 siste dagene men det er ikke rart i det hele tatt. Siden 17.06 har jeg gått ned 1.4 kg...les vann...og det kan ta tid før fettet begynner å forsvinne. Men jeg rusher ikke. I og med at jeg skal ned 14 kg på 1 år så er det ikke noe som haster. Men jeg kjenner veldig på at jeg blir utålmodig....I know...helt tullete:)) Søthungern er totalt fraværende, det frister ikke med verken sjokolade eller noe annet godis i det hele tatt, og da betyr jo det bare at blodsukkeret er helt i balanse...jiippii:))
Kroppen reagerte ganske umiddelbart på at jeg har kuttet ut sukker...leddene er bedre og mykere og jeg er ikke så trøtt som det jeg har vært tidligere. Ved nærmere ettertanke var det faktisk slik ifjor også da jeg gikk ned 9 kg. Og psyken...ingen tvil om at dette er både riktig og viktig for meg. Et mer stabilt humør og en psyke som spiller på lag....jatakk sier min elskede også...hahahaa:))
Nå er det tid for frokost...Ha en strålende dag...Gjør det beste ut av den:)) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar