mandag 9. desember 2013

Flytting nr 43....

No kidding! Jeg flytter for 43.gang når jeg flytter tilbake til Drammen og Casa Diva. Det er mer enn nok og altfor mye! Men denne gangen blir det annerledes...jeg skal egentlig bare tilbake:) Huset og området er kjent, folkene i butikken kjenner meg og stedet her gir en følelse av trygghet. Akkurat slik jeg liker det...og trenger. For jeg trenger forutsigbarhet og trygghet for å fungere optimalt, pga min skjøre psyke. Så det er ingen tvil om at jeg bommet totalt da jeg flyttet til Hokksund og det jeg trodde var Casa Happy....Jeg hadde ikke forutsetningen til å forstå hvordan jeg ville reagere på å skifte miljø og det å skulle forholde seg til et helt nytt sted. Men jeg er ikke mer enn et menneske som feiler stadig vekk, snubler og gjør rare ting. Men det er en lærdom å ta med seg for jeg nekter å bli liggende:)

Å komme hjem er alltid en god følelse når man har vært ute og reist. Jeg ser nå på turen til Hokksund som en ekskursjon...en reise for å sanke lærdom og høste erfaringer som er verdt å ta med seg hjem. Det har vært en utrolig lærerik måte å bli kjent med meg selv på, og jeg ville ikke vært det foruten. Uansett hvor vondt det har vært i perioder. Men no pain no gain ikke sant:)
Alt som gjenstår nå er å få hentet møblene mine og resten av tingene der oppe. Det blir bra det:)
I mellomtiden legger jeg planer om oppussing, farvevalg og drømmer om sydenturen neste år...Det er en god ting det å ha noe å se frem til....og snart er det jul:)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar