søndag 28. april 2013

Sååå fornøyd:))

Oiiii....det er lenge siden jeg har blogget gitt!! Nuvel...jeg har vært bizzi med tusen andre og viktigere ting så jeg er unnskyld...sier vi:)) I dag har jeg vært en liten tur i Casa Happy og gjort litt småting. Fikk endelig såpedispensern og knaggen til toalettet og det ble så fint:))



Og vi har kjøpt ku!! Dagros....på gulvet altså:)) 3.5 kvm kuskinn, nesten ikke brukt og til den nette sum av kr 500,-....superhappy da!! På veien hjem fra Kongsberg kjøpte vi med stuebord i samme serie som nattbordet...



Det jeg er aller mest fornøyd med er kroken under trappa......*klapper i hendene og danser rundt i glede*....




Blomstene er kunstige...who cares.....de er så vakre:)) Rart jeg er kjempefornøyd?? Nope:))




7 kommentarer:

  1. Heisann..Såå nydelig!1KJempeflott ble det skjønner godt at du er fornøyd..Klem Frøken F

    SvarSlett
  2. God aften unge dame:)) Håper du har det bra!!! Tusen takk skal du ha, så hyggelig at du liker:)) Er så sliten for tiden at jeg vet nesten ikke hvilket ben jeg skal stå på, men nå er jeg nesten i mål....ser målskiltet litt lenger fremme...og da kan jeg senke skuldrene og begynne å bli en sosial blogger:)) Stooor klem til deg:))

    SvarSlett
  3. Liker alt dette hvite og grå, jeg har blitt veldig glad i hvitt selv :-) har det på alt jeg.Men det grå-opplegget på bad og do hos det er veldig fint altså :-) Kos og se deg tilbake på banen, selv om jeg skjønner du er litt vel slitene... Klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker tingene fra Kremmerhuset...og alt det andre grå/hvite:)) Herlige farver som jeg kjenner gir meg ro og det trenger jeg for ja...jeg er litt vel sliten men er så nære målet nå og da må jeg bare stå på litt til....*heia meg*..hihihii:)) Stoor og malingsfri klem:))

      Slett
  4. Ramlet over bloggen din. Husker at jeg fulgte deg på VGB for noen år siden. Kjekt å se noen "gamle" kjente igjen. Så ville bare legge igjen en liten hilsen :)

    Hilsen Lesbos.

    SvarSlett
    Svar
    1. Neimen så utrolig hyggelig da:)) Håper du har det bra på alle måter!!!..:))

      Slett
    2. :)

      Alt vel her. Håper du også har det bra og nyter den flotte våren :-)

      Slett