tirsdag 30. april 2013

Stoff-shopping!

Jeg elsker vakre stoffer. Silke, brokade eller bomull.....samme det, bare det er noe  jeg liker med èn gang:)) Slik som dette stoffet som jeg har kjøpt fra Frankrike. Selvfølgelig Toile de Jouy...grått....bare digger historikken og mønsteret...Det er noe sentimentalt men akk så vakkert med dette mønsteret som bare tiltaler meg så veldig:))



Det blir puter til stuen av dette stoffet:))
Sønnen må ha noen puter i sengen sin selvfølgelig...og etter å ha saumfart nettet så fant jeg dette som han likte veldig godt:)) Han er ganske kresen så når han sier JA...da har jeg gjort jobben min!


Gir assossiasjoner om nettinggjerde ikke sant:)) Jeg syns det er så stilig......skikkelig råtøft!! Hos samme leverandør fant jeg på tilbud dette vakre stoffet som skal brukes til å trekke om en puff:))


Så nå er det på tide å finne frem symaskinen igjen....:))





2 kommentarer:

  1. Det blir sikkert fint, og nå er du snart i mål Blir spennende å se når alt er på plass både her og der, da må vi få et oversikts bilde av hvert rom?? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Idag er det bare 3 uker akkurat til jeg flytter:)) Og selvfølgelig kommer det bilder når alt er på plass....skulle bare mangle:))

      Slett