onsdag 15. mai 2013

Hva skal man gjøre idag da?

Idag skal jeg oppover til Casa Happy for å ta imot hvitevarer og TV:)) Så skal kontoret mitt males og jeg skal gjøre klar plakatene jeg bestilte for lenge siden; altså sette ramme på de:)) Èn dør gjenstår å male ferdig kritthvit så det må også gjøres og det er 2 skrivebord som skal monteres. For ikke å forglemme gardinstangen som skal settes opp på kontoret...det blir så bra:)) Kjøpte forresten teppe til kontoret igår kveld. Vi tok en kveldstur til IKEA og når det ikke er så mange folk der er det faktisk veldig greit å gå rundt der:)) Her er teppe jeg kjøpte som kostet *hele* 249,- kr:

Jeg liker energien rødt gir...så det blir 2 vegger i den farven på kontoret...spennende:)) Og sammen med disse gardinene så blir jo det ganske stilig:

Og nytt skrivebord ble det også...Micke til 595,-.....høyglosset overflate og stålbein...me like:))
Da ønsker jeg deg en farverik dag:)) Nå er det dusjen før jeg hiver meg på bussen til Hokksund:))



4 kommentarer:

  1. Det var fine farver på det teppe der. Lenge siden jeg var på Ikea sist men der har de mye fint. Fikk kommoden i går og er nesten halvveis, greie tegning man skal se etter, endel skurer men det er det alltid. Tar en pause nå, man kan fort bli irritert på slike skruer så da er det bedre og ta en tur ut før alt går galt her. Men det blir bra til slutt. Ha en fin dag. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan H:)) Du er godt i gang med kommoden skjønner jeg...så bra:)) Og kjempebra at du tar deg pauser når du merker at skruene stresser deg....for som du sier; da kan alt gå galt og det vil man jo ikke:)) Det er faktisk finere i virkeligheten det teppe...nydelig rødfarve som er varm og innbydende...helt herlig:)) Ha en super dag videre...take care:))

      Slett
  2. Så kjempefin farge på teppet! Dere går en kjempespennedne tid i møte nå ja vennen! Jeg skjønner dere har mer enn nok å gjøre. Det er alltid kjempekoselig å følge med på prosessen:)

    Ønsker deg en kjempefin onsdag:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant det teppe er fint...og enda finere er det i virkeligheten:)) Varm og innbydende rødfarve som gir liv til rommet...me like:)) Nå er det stress og atter stress...men det er for en god sak så da får det være greit:)) Ha en super dag videre vennen...Stoor klem og take care sweetie:))

      Slett