onsdag 12. juni 2013

En til far og en til mor...

Idag skal det shoppes stoler! Vi har forskjellige behov så da blir det forskjellige stoler...naturlig nok:) Min elskede må ha en skikkelig avslapningsstol...eller stressless om du vil....så han har sett seg ut denne:


En helt enkel og ordinær stressless/ den er fra JYSK, men veldig god å sitte i...han har prøvd den:)) Og prisen er jo bare helt nydelig...900,- kr!! 

Så var det min tur:)) Denne har jeg siklet på lenge..og prøvd på IKEA....den er så stilig! Prisen på denne er 1890,-...


Her er nærbilde av trekket som passer så perfekt i stuen...

Gjett om vi gleder oss da:)) Jeg er ikke et sofamenneske...jeg må sitte skikkelig..spesielt når jeg ser på TV eller gjør noe annet.

Ønsker deg en finfin dag...ta godt vare på deg selv:))



4 kommentarer:

  1. En god stol er greit. Håper begge stolene dere kjøpte er av bra kvalitet og vil holde lenge. Sjøl så kjøpte jeg en skinnstol på salg som datt fra hverandre etterhvert som holdt toppen 3 år. Den stolen jeg skaffa etter den la jeg endel kr i og den er solid og slappe av i. Ha en fin kveld. 24.

    SvarSlett
  2. Hei H:)) Ja en skikkelig god stol...det er et must. Jeg er alt annet enn et sofamenneske og slapper best av i en go`stol:)) 3 år!! Det er ikke lang levetid for en skinnstol....mye dårlige produkter der ute ja! Bedre å legge litt mer penger i det og få noe som holder i mange år. Sjefen`s gamle stressless har holdt i 20 år!! Og selv om den er ganske slitt så er den like hel enda:)) Ønsker deg en fin dag videre:))

    SvarSlett
  3. Så kjempelekkert vennen! En slik stol har jeg lyst på, og det er jo så avslappende å sitte og slappe av i.

    Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå har vi begge stolene i hus og de er så gode å sitte i begge 2 så dette var skikkelig gode kjøp...det liker vi vettu:)) Stresslessen til far var vi litt skeptisk til men du verden...900,- kr for den og så utrolig deilig å sitte i....herlig:)) Stoor klem til deg snuppa:))

      Slett