tirsdag 18. juni 2013

Er så fornøyd med stuen:))

Et av de rommene jeg er aller mest fornøyd med må være stuen. Det tok noen liter maling og X-antall arbeidstimer for å få den akkurat slik jeg ønsket, men jeg klarte det tilslutt:))
Da oppussingen startet så stuen slik ut:


Bildene av sjakkbrikkene er kjøpt på Allposters.com
Nå derimot.....nå ser den litt! annerledes ut:)) Enjoy!!
Denne kjøpte jeg på Finn.no for 200,- kroner:))

Gardinene er kjøpt hos Hansen & Dysvik...

Stolen er fra IKEA, heter Mellby og koster 1890,-


Skinnsofaen heter Karlsfors/IKEA og den koster 8990,-

Go`stolen til min elskede er kjøpt på JYSK for kr 900,-...:))

Det eneste vi mangler nå er et vitrineskap, 2 CD hyller og et stort sølvfarget rufseteppe. Dagros/kuskinnet skal flyttes foran TV-benken på andre siden av stuen:)) 

Ha en super tirsdag...gjør det beste ut av den:))








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar