tirsdag 18. juni 2013

Startvekt i prosjekt Route 60.....

Og i dag tidlig viste vekten 75.2.. Motivasjonen er på topp og jeg er så klar for å komme meg ned til 66 kg:))

Dette bildet tok jeg ifjor rett etter at jeg hadde startet på min forrige runde med å gå ned X-antall kilo og her veier jeg nøyaktig det samme som det jeg veier idag:))

Og jeg lover å ikke pepre dere med X-antall bilder av meg selv i alle tenkelige og utenkelige versjoner i hvert eneste innlegg...det får andre holde på med:)) Ei heller blir det flere undertøysbilder!!! Hva jeg tenkte på har jeg ikke lyst til å vite engang...djizzes:)) Nuvel....håper du følger med meg på veien til målet:))


2 kommentarer:

  1. Her har jeg mye jeg må jobbe med. Har gått opp noen kg og vil gjerne ned igjen. Prøver og det går bra en stund med det blir fort tilbake til start. Jeg er "slank" ennå men var tynnere før. Så jeg får starte i det små, så jeg tenkte en spasertur i skogen i kveld, blir vel nesten 2 timers tur. Ha en fin kveld. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei H:)) Håper du har det bra og nyter godværet:)) Høres fornuftig ut med en spasertur i skogen...frisk luft og litt bevegelse....bra kombinasjon det:)) Ha en finfin kveld videre:))

      Slett