torsdag 12. desember 2013

Just another day for you and me in paradise...

Dagen idag har vært sjelerøskende, fantastisk og den vil gå inn i historien som en av de beste i mitt liv. Hvorfor? Min sønn fikk førerkortet idag...Gratulerer til ham...er så utrolig stolt av ham og ufattelig glad i ham og for ham:)...Jeg vet hvor mye dette betydde for ham og derfor er jeg lykkelig på hans vegne:)
Og så dro jeg ned til byen idag for å handle julegaver.....Vanligvis kjenner jeg svetten renner og angsten herjer når jeg sitter på bussen..eller gjerne dagen før...Men idag har jeg bare gledet meg..gått rundt i forskjellige butikker og bare vært rolig og kjent at hele meg har hatt fred i sjelen...Det er så stort!! Det er mange mange år siden jeg kunne gå i butikker uten å bli fysisk og psykisk dårlig....Tårene renner fordi jeg er rett og slett happy! Det viser meg hvor langt jeg har kommet og at min styrke er på vei oppover.
Det er min fortjeneste for det er jeg som har jobbet med meg selv..men jeg vil også dele den med alle rundt meg som er der for meg..uansett hvilken farve dagen har...Sønnen min, kjæresten min som har gjort alt for at jeg skal ha det bra, vennene mine...hva skulle jeg gjort uten dere?
Alle vet at jeg er stor fan av Fotballfruen...så jeg vil takke henne også. Fordi hun sier stadig vekk noe vi jenter bør bli mye flinkere til å ta til oss....*Vær fornøyd med den du er, du er mer enn bra nok*....uansett hvordan du ser ut. Det er hvordan du ser ut innvendig som teller in the end:) Men det er aldri feil å gjøre det beste ut av den man er heller....vi fortjener å føle oss vel:)
Ikke nok med det...men nå er faktisk kjellertrollet på flyttefot....at last! Det bæres ut esker og møbler fra leiligheten nå.....lettelse da!! Som dere vet sa vi henne opp 3.august så dette har tatt sin tid...men den som venter på noe godt...den skal være veldig tålmodig:) Takk høyere makter for at det endelig ble en kjempebra dag:)


3 kommentarer:

  1. Gratulere med sønnen og førerkortet. Det var litt av en julegave for dere alle - og jeg jubler når jeg vet at det snart er tomt i kjellern hos dere. Det skal bli deilig. Hos meg hopper jeg fra kultur til kultur via thaimat i det siste. Må jo unne seg litt før jul og jeg har kun 1 gave igjen som jeg fikser i morgen. I morgen blir det klesvask og en siste sjekk på juleting. Ha en fin aften.... 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan H:)) Tusen takk skal du ha:)) Kunne ikke fått bedre jule og bursdagsgave enn det...vi er overlykkelige alle sammen her:)) Alltid viktig å unne seg noe godt eller noe utenom det tradisjonelle...det er slike ting som gjør dagene litt mer spennende:) Som deg har jeg igjen kùn 1 gave..så er jeg ferdig...jiippii:)) Ha en finfin søndag:))

      Slett
  2. Gratulerer så mye til sønnen din med sertifikatet! Husker den dagen selv da jeg fikk sertifikatet mitt. Jeg ble kjempeglad, men det var rart å sette seg i bilen alene uten sjåførlærer å kjøre bil.

    Du sier noe kjempeviktig når det gjelder "å ta til oss". Fotballfruen har så rett! Vi nordmenn er dårlige på å ta til oss skryt fra andre. Hvis noen skryter at vi har noe fint på oss, har vi lett for å si: "Nja vet ikke helt". Det tror jeg kommer av at vi er redde for å skryte. Hvorfor ikke ta til seg positiv kritikk! Det gjør noe med selvtilliten og med en som menneske! Det er som du sier det indre som teller! Skjønnheten kommer innenfra hjertet.

    Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Min oppfatning av deg er at du er ærlig, du liker ikke urettferdighet, du liker ikke at andre mennesker rundt deg lider og har det vondt, du har en kjempeherlig humor og du vet hva det vil si å være et medmenneske for andre mennesker.

    Ønsker deg en kjempefin søndag :)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett