lørdag 18. januar 2014

In the navy...

Marineblått er min absolutte favorittfarve:) Og sammen med creme, gull og hvitt f.eks....da får man kjapt en følelse av luksus..noe jeg slettes ikke har noe imot:) Soverommet mitt skal pusses opp og det er de farvene jeg nevnte jeg har valgt. Den blå heter 4143 Hule fra Jotun.
Det sies at blått har en beroligende effekt, noe jeg kan skrive under på tvert. Jeg liker mørke vegger men samtidig må jeg ha kontraster også. Blått/hvitt f.eks...eller sort/hvitt...lekkert blir det uansett.
Gardinene er bestilt fra USA, mens teppe er fra IKEA. Lampen kjøpes på Dag`s Marked til en rimelig penge. Det handler om å ha kunnskapen om hvordan sette ting sammen for å få en høy wow-faktor....Er det noe jeg er trygg på at jeg får til så er det akkurat dèt:) Her er mood-boardet for soverommet:)



Forøvrig skal jeg bruke dagen til å hente diamantarmbåndet jeg fikk til min 50-årsdag. Det gikk dessverre i stykker bare få dager etter at jeg fikk det....Håper de har klart å reparere det slik at det holder litt lenger..!

Ha en avslappende helg og ta riktig godt vare på deg selv:)

2 kommentarer:

  1. Marineblått er en fin farge. Det passer overalt og blir aldri umoderne. Fikk omsider min første skitur igår kveld. Føre var godt men ikke altfor godt, ikke silkeføre. Pent med all den hvite snøen på trærne. Møtte 6-8 stk + ei bikkje. Moro når hunder leker seg i snøen. Ha en fin søndag. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant:) Klassisk, ren og beroligende...Liker!! Så du går på ski altså? Håper du hadde en fin tur i det vakre landskapet:) Personlig mener jeg at ski er best i peis jeg da...hahahaa:))

      Slett