onsdag 5. mars 2014

Put a ring on it !

Min elskede har plutselig begynt å snakke om at vi kanskje burde gifte oss!!?? Min respons: Hvorfor ødelegge et godt forhold med å gifte seg...hihihii:) Neida, put a ring on it på Mallorca så sier jeg ja tvert jeg! :)
2 ting er vi enige om hvis vi skal gifte oss...At det skjer på Mallorca og at det bare er oss 2. Så får vi se hva som skjer da.....Men dette ligger et stykke frem i tid tenker jeg og det er greit. Nå skjer det så mye og vi ønsker å være på plass i ny bolig før det skjer.
Igår var det en privat visning på huset i Hokksund. Men det ble ingen god opplevelse for min kjære som var tilstede da megler ikke kunne. Vedkommende begynte rimelig kjapt å kritisere og stille krav??!! Hva pokker skjedde med folkeskikken hos folk? Vi er faktisk veldig stolte over hva vi har gjort med boligen, nei den er ikke 100% ferdig oppusset, men det er også da noe av grunnen til at den har det prisnivået den har. Man kan flytte inn der og gjøre de resterende tingene, det er ikke noe problem.
Men jeg forstår veldig godt hvorfor man fraråder eier å holde visningen selv...nettopp pga slike mennesker som disser boligen og tror de kan få den til langt under takst...as if sier jeg bare!!
Ellers ble stuen malt ferdig igår...den gikk fra Antrasittgrå til Lys Provence...ene og alene fordi vi skal selge og kjøpere vil ha rommene lyse.


..og nå ser det slik ut:


Jeg personlig liker den grå best, men det er en personlig smak. Så har vi det som heter markedsfarve...det er da den lyse. Idag fortsetter jeg malingen og det er kjellergulvet som skal til pers! Det går rimelig kjapt det, ikke store flaten som skal males...og godt er det:)

Ha en riktig fin dag og ta godt vare på deg selv:)


2 kommentarer:

  1. Det blir noe nytt og gå inn i ekteskapet. Men det blir moro mne det haster vel ikke?
    Det er forskjell på folk så det er best og ta tiden til hjelp når det gjelder salg av hus. Halsvonde er kommet tilbake og jeg fikk ikke sove, derfor bloggrunde nå. Håper jeg er bedre til i morgen, skal til tannlege da. Men nå vil jeg finne puta igjen. God natt. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei H:) Vi har vært sammen i over 10 år og jeg har vært gift før så jeg vet hva jeg går til:) Jeg forstår hvorfor meglere ikke vil at eier holder visning selv...nettopp pga slike raringer totalt blottet for folkeskikk osv:) Riktig god bedring og håper det gikk greit hos tannlegen:)

      Slett