lørdag 9. februar 2013

For en ære:))

Jeg sitter her og er lettere sjokkskadet, lykkelig og helt himmelfallen:)) Jeg har blitt forespurt om jeg vil ha bloggen min på gudinne.no  Og hallloooo....man sier bare èn ting da...JAAAAAAAA:))

Det er ingen hemmelighet at jeg har en forkjærlighet for sterke, oppegående og vakre kvinner som vet hva de vil. Female fighters......Min elskede mann liker også slike kvinner....derfor er vi sammen...hahahhaa:)) Han er så stolt av meg. Stolt over at jeg står på mine 2 vakre ben og ikke gir opp. Han vet ikke hva godt han kan gjøre for meg og min sønn....unner alle kvinner en slik mann med ryggrad og integritet:))

Merkelig nok, eller kanskje ikke...så kjenner jeg litt på prestasjonsangsten som plutselig meldte seg...og da setter tankekverna igang. En helt naturlig del av min psykiske lidelse. Men jeg skyver de negative tankene vekk og bare gleder meg over å ha blitt spurt om å ha bloggen min der....det er en ære...virkelig en ære å få blogge sammen med disse flotte kvinnene der:))


JIPPPIIII:))

8 kommentarer:

  1. Jeg kan lite om sånt, er det en egen plattform?? som heter det?:-)Høres utrolig koselig ut uansett å bli spurt av noen om å være hos DEM :-) Veldig koselig og fortjent Diva. Har du ellers en bra dag i dag også? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun som startet nettstedet har blitt en av mine veldig gode venninner og det er hun som forøvrig har laget headeren til Divassjeselong:)) Ja og det håper jeg din dag har vært også:)) Kjenner jeg går litt på felgen for tiden men det kommer seg vettu:))

      Slett
  2. Gratulerer så masse, du er da på plass der allerede ser jeg! Og det går da så bra så, vi gleder oss til å følge med på oppussing og alt du holder på med.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så koselig å se deg her:)) Tar litt tid å bygge opp igjen bloggen men jeg bruker den tiden det tar:)) Veldig hyggelig at du ønsker å følge oppussingen videre...På tirsdag får vi dusjkabinett...oh lykke:))

      Slett
  3. Gratulerer så masse vennen! Jeg gleder meg kjempemasse til å følge med oppussingen og det dere holder på med!:)

    Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld her fra hovedstaden!:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei snuppa:)) Håper du koser deg masse og at du har hatt det veldig bra...soo far..soo good:)) Tusen takk skal du ha, jeg gleder meg veldig til å bidra med blogginnlegg der altså...så spennende da:)) Ha en super kveld videre vennen og stooor klem i kulda:))

      Slett
  4. Vi skal ikke ha noen Diva på felgen.. men store kraftige dekk, med mye luft, hører du ? (mild kjefte-stemme ;-)) Kos deg med opp-pussingen men ikke FOR mye liksom.. Her blir det rolig, bare liten tur til mamma med morsdagsgave, så tilbake igjen :-) Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. * leter frem pumpenog blåser meg opp igjen*....hihihiii:)) Er altfor lett at det blir litt for mye når jeg først er i gang...en liten anelse manisk blir jeg da ja:)) Finfin dag til deg også:))

      Slett