søndag 3. februar 2013

Stoff på nettet


Nei ikke stoff som i..stoff...men som i tekstiler:)) Jeg har akkurat mottat stoffet til mine Toile de Jouy gardiner og jeg er i ekstase:))
Ikke bare er kvaliteten vanvittig bra, men farvegjengivelsen på nettstedet der jeg kjøpte dem er også utrolig bra.  42,- kr metern for tykk bomullskvalitet.....me like! Jeg bestillte og betalte de den 17.januar og idag...6 dager senere ble de levert på døren av UPS:))..Weeee...happyhappy:))
Det blir nok stoff til puter også av Toile de Jouy, men jeg skal også ha etpar a disse for å bryte opp litt...
30,- kr for 2 meter av dette stripete stoffet !
Den over er silkedamask....lekkert:)) Og prisen er enda lekrere....70,- kr pr meter.....Hva det vil koste her hjemme gidder jeg ikke tenke på engang....way over mitt budsjett er jeg sikker på!
Har bestillt en del på eBay nå og er veldig spent på det jeg etterhvert forhåpentligvis får hjem...Både tekstiler og frynser m/perler er bestillt.....elsker puter med rufsekanter og pomponger....Less is more gjelder ikke da altså:))
Disse frynsene skal brukes på cremefarvede puter som skal være på budoaret mitt.....rekk opp hånden den som gleder seg...hihihii:))
I gangen nede skal Kartell-stolen stå....og på den vil jeg gjerne ha denne rose-puten jeg har kjøpt for den nette sum av 5 dollar; 30 kr.....og det er fri frakt fra akkurat den selgern..me like:))
Til den lilla pallen jeg har....
så fant jeg dette perlebåndet som jeg skal dekorere den med:)
Ønsker deg en herlig dag videre...ta godt vare på deg selv:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar