tirsdag 7. mai 2013

Bizzy dag:))

Denne dagen har vi ventet på kjempelenge!! Ikke bare skulle vi endelig få sofaen men vinduet på mitt kontor skulle også settes inn idag:) Min elskede dro sammen med snekkern som var her og hentet vinduet og de var fremme i Hokksund rundt 08.00....tidlig for en Lady som meg det...Så jeg dro etpar timer senere. Hadde ikke vært der mer enn etpar timer da de ringte og da at nå kommer sofaen...jiippiii:))


Sofaen har opprinnelig trehvite føtter, men de er altså så stygge at vi var aldri i tvil engang om at vi måtte kjøpe stålben og sette på istedet. Myyyyye finere da:))



Og på den ene veggen i gangen satte jeg opp medisinkofferten vi kjøpte på JULA...stilig ikke sant:)


Taadaaa...her er det nye vinduet på plass...*klapper i hendene*...:))



Det er så gøy å se at ting nå faller på plass og at det blir så bra som man ønsket og håpet...Håper dagen din har vært minst like bra som det min har vært:))






6 kommentarer:

  1. Slikt liker vi. Action og bilde bevis.

    SvarSlett
    Svar
    1. Javisst må vi ha det:)) Kan ikke bare skryte uten å legge frem bevis på at vi faktisk får til det vi snakker om:))

      Slett
  2. Når flytter dere inn igjen? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi flytter inn 21.mai....om nøyaktig 2 uker....spennende:))

      Slett
  3. Så stilig det ble da!!! Herlig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha:)) Vi er kjempefornøyde!! Og sofaen er faktisk penere enn på bildet...sukk og smelt:))

      Slett