torsdag 9. mai 2013

Det var en gang.....

Gangen i 2.etg var alt annet enn fin....brunbeige papirtapet fra 1980 og nålefilt på gulvet....say no more!! Jeg visste med en gang hva som måtte gjøres for å få den looken jeg var ute etter. For jeg ble veldig inspirert av en leilighet som lå ute tilsalgs på Finn.no tilhørende en malemester....Der var det brukt mye grått, gråbrunt og dyp lilla....lekre farver som definerer!

Antrasitt heter farven jeg valgte og den er en blanding av sort/grått...bare helt nydelig er den:)
På dette illustrasjonsbildet er veggen malt med antrasitt...

Og den fremstår som alt fra grått til nesten sort helt avhengig av lyset.
Så gangen som da så sånn ut før oppussingen startet...

..den ser nå sånn ut:)

Belegget vi ønsker oss er slitesterk vinyl, og den vil virkelig gi gangen en skikkelig høy wow-faktor...

Og endelig er snekkern ferdig med kontoret mitt:)) Det ble så fint med det lille vinduet der!!

Det som gjenstår av arbeide oppe i 2.etg er: ta av tapeten på kontoret, legge strie og male og skifte vegghyllene, legge nytt belegg på gulvet i kontoret, male alle dørene ett strøk til og legge gulvbelegg....Og hvilken farve jeg skal ha på kontoret.....det kommer i neste innlegg:))
Ha en riktig avslappende torsdag og ta godt vare på deg selv:))





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar