søndag 12. mai 2013

Jeg ba om det....

Betennelsen i høyre armen altså....den måtte jo komme nå som jeg nesten er ferdig med oppussingen! Det er jo galskap og å be om bråk når man skraper vekk gammel papirtapet i flere timer når man har fibromyalgi....Men nå er det bare litt over en halv vegg igjen så er jeg ferdig med den møkkajobben! Og da er det tapetsering som står på agendaen.
Vi fikk gjort mye igår; bestilt TV, kjøleskap og vaskemaskin...som forøvrig leveres onsdag 15.mai:)) Tørkestativet ute er på plass...kostet forøvrig 199,- på JULA...jipppii:)) Og jeg fikk grunnet den siste døren. Så her går det unna!
Jeg merker det går på stumpene løs...for nå er jeg veldig sliten. Kvalmebølger og nedstemthet er typiske tegn når man går på felgen...for å si det sånn. Og adrenalinnivået er sky-high så jeg sover ikke så godt heller....våkner altfor tidlig! 
Dessverre har mesteparten av oppussingen, med unntak av gulvene som min sønn legger sammen med de nye listene, falt på meg. Min elskede er teoretiker big-time! og pirkete som jeg er slipper jeg ikke ham til verken når det gjelder tapetsering eller maling...Og heldigvis for ham er han ganske buzy med rettebunker fordi han er lærer i VGS...:))
Trøsten blir at det er ikke mye igjen nå og da blir det leeeeenge til at jeg i det hele tatt ser på en pensel eller noe annet verktøy!
Det var dagens sutreinnlegg fra meg....bær over med meg:))

Ønsker deg en fin søndag, gjør noe som gir energi og er gøy idag:)) Det skal jeg!


Forøvrig skal jeg ha dette bildet som er av kunstneren Salvador Dali  på kontoret....passer bra på den røde veggen ikke sant:))

4 kommentarer:

  1. Bettennelse i høyre armen betyr vel at du har jobba for hardt. Pauser er viktig. Håper det går greit med tapesering, uten rapporter håper jeg. Det går fortere da. Sjøl så kjøpte jeg tapet til gangen min hos Lothe i Drammen, 5 ruller a kr 515,-. Fikk hjelp av min svoger som er veldig nøye på slike ting. Ha en fin søndag. 24.

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig god morgen H:)) Ja jeg har overbelastet armen...om det er betennelse er jeg nå litt usikker på faktisk! For den er mye bedre idag...og godt er det:)) Det er galssfiberstrie jeg skal sette opp på kontoret mitt, og da slipper jeg å være så pinlig nøyaktig hva mønsterrapporter angår:)) Veldig greit å kjenne folk som kan slike ting som tapetsering og spesielt når det gjelder tapet med mønster...der er det dyrt å bomme gitt:)) Ha en super søndag du også:))

      Slett
  2. Huff da! God bedring vennen! Ikke godt med betennelse i armen nei! Garantert fordi du har jobbet så intens nå en stund.

    Dere har jammen gjort mye, og det er kjempegøy å følge med på, og ikke minst se de flotte resultatene og hvor lekkert det blir:)

    Ønsker deg en kjempefin søndag:)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Er som ungene...lærer aldri...hihihii:)) Men armen er faktisk mye bedre idag og jeg tror den bare var ganske så overbelastet igår...Men jeg har fått gjort vanvittig mye idag; malt ferdig alle dørene i 2.etg...intet mindre enn 6 dører som det har tatt sinnsykt lang tid å få ferdig!! Nå er også kontoret/røykerommet klart til å males etter å ha blir strielagt idag....så nå er det pause frem til onsdag:)) Da kommer hvitevarer + TV....så nå begynner det å føles som et hjem:)) Ha en finfin kveld videre snuppa, stooor klem:))

      Slett