mandag 24. juni 2013

Det går opp og ned....

Æææsjjj...statistikken min gir assosiasjoner til en skikkelig *rød dag* på børsen...nei og nei!! Så kanskje hun hadde rett hun som mente at bloggen min er dritkjedelig...ting tyder på det...Kjenner jeg må tygge litt på dette om jeg skal fortsette med bloggingen...for dette er ikke moro i det hele tatt. Det gpr faktisk på selvfølelsen løs og det liker jeg svært dårlig!
Jeg skjønner ikke helt hva det er jeg gjør feil.....kanskje noen der ute kan svare på det?


For hvis det er sånn folk føler det etter å ha besøkt bloggen min...da har jeg bomma skikkelig!! Vennlig hilsen litt skuffet akkurat nå.....

6 kommentarer:

  1. Bloggen din er slett ikke kjedelig vennen! Du har en kjempeflott blogg, og det mener jeg. I bloggen din gir du alt av deg selv, og du står frem som en ærlig og oppriktig blogger!

    Jeg synes det er bedre med få faste lesere enn mange lesere, for da får jeg god kontakt med leserne mine.

    Ønsker deg en kjempefin mandagskveld vennen <3

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snuppelure:)) Kjempekoselig at du liker bloggen og jeg digger at du er ærlig og sier det du mener:)) Veldig riktig og viktig det du sier og det får meg til å tenke i nye baner. Ha en super dag videre vennen...Stoor klem til deg:))

      Slett
  2. Ikke la andre bestemme om du skal ha blogg eller ikke. Screw disse menneskene som holder på slik. Det kan også være misunnelse som er ute å går! Kjenner jeg blir en smule provosert når folk skal slenge dritt i hytt og pine! Stå på vennen <3 Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Misunnelsen har mange ansikter pleier jeg å si...for det har den jo:) Men fightere som oss gir oss ikke...Stooor klem til deg:))

      Slett
  3. Blogg for deg sjøl og ikke for andre ;) Sånt går uansett opp og ned, akkurat som livet... kjappere enn heis men morsommere enn selvangivelsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. ...men selvangivelsen var ganske morsom nå...money for me:)) GRATULERER MED HUSET LADY B:))

      Slett