mandag 28. juli 2014

I have a dream....

...eller flere :) Min absolutt største drøm er å få overvære Edinburgh Military Tattoo....Er det noe som fascinerer meg så er det flotte menn i uniformer som kan å marsjere/drille....aaahh...sukk :) Dessverre skjer det akkurat når min elskede må på jobb igjen/ han er lærer....så jeg må enten dra alene eller vente til han har blitt pensjonist :) Og noe av det vakreste jeg vet å høre på er sekkepiper!! Gåsehud og tårer i et salig kaos.... Det er noe med den musikken som går rett hjem hos meg og jeg blir så rørt...spesielt når jeg hører Amazing Grace spilt på sekkepipe...Oh Lordi... gi meg kleenex! Jeg var på Oslo Military Tattoo for mange år siden..men det kan nok ikke sammenlignes med det som skjer i Skottland nei!



Bildet er lånt fra Google

En annen av mine store drømmer er å være med i en luftballong! Selv om jeg har høydeskrekk så er det noe med luftballonger jeg bare digger og har veldig lyst til å oppleve....Og min kjære har snakket litt om hvordan han kan få til det....tenk om..tenk om :) Tenk så fantastisk gøy da! Se landskapet fra fugleperspektiv og bare seile avgårde......Jatakk kjære....:)


Bildet er lånt fra Google

Er du en drømmer eller er du av typen som drømmer men gjør alt for å få oppfylt drømmene dine?



2 kommentarer:

  1. Det er en av mine aller største ønsker også, og det ser jo så kjempefint ut på TV! Jeg blir kjempeimponert over de som er med der, og for en prestasjon!

    Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld vennen :)

    Stor klem fra Toril

    SvarSlett
    Svar
    1. Eyyyy.....så kult da :) Kanskje vi skulle ha leid en sånn sammen...åhh..det hadde vært så gøy :) Ha en super dag videre snuppa...Stoor klem..<3

      Slett